Wiadomości

ZEBRANIE Z RODZICAMI

Dnia 13 września  2023 r. o godz 17:00 odbędzie się ogólne zebranie z rodzicami.

Tematem zebrania będzie:

• Plan pracy szkoły na rok szkolny 2023/2024- planowane wydarzenia kulturalne szkoły, dodatkowe zajęcia pozalekcyjne, terminy realizacji zajęć -  planowane wyjazdy na wycieczki szkolne oraz „Zielone Szkoły”.
    • Wybór Rady Rodziców
    • Informacje dotyczące organizacji  pracy szkoły
    • Spotkanie z wychowawcami klas II- VIII :  po zebraniu ogólnym

Serdecznie zapraszamy.

• Rok szkolny 2023/24 rozpoczęty!

4 września rozpoczęliśmy uroczyście nowy rok szkolny. Najpierw chętni uczestniczyli we mszy świętej w kościele parafialnym w Będkowicach. Następnie uczniowie, rodzice i nauczyciele spotkali się na szkolnym boisku. Po odśpiewaniu hymnu państwowego, miało miejsce przemówienie pani dyrektor Joanny Dziadur oraz pana prezesa Stowarzyszenia Sokolica Jerzego Rosińskiego. Dalej pani menager Marzena Bień przedstawiła grono pedagogiczne. Po części wspólnej, uczniowie udali się do swoich klas aby otrzymać od wychowawców plany lekcji i podręczniki. Tym sposobem wkroczyliśmy w nowy rok szkolny. Wszystkim życzymy aby był pełen sukcesów, satysfakcji i wspaniałego czasu z życzliwymi osobami!

Rozpoczęcie Roku Szkolnego  2023/2024

odbędzie się 4 września 2023 roku odbędzie się 4 września 2023 roku

Dla uczniów klas I-VIII oraz Oddziałów Przedszkolnych

godz. 9:00Uroczyste Rozpoczęcie Roku Szkolnego na Boisku Szkolnym.

( w przypadku niesprzyjającej pogody górny korytarz budynku szkoły)

Po części oficjalnej zajęcia będą miały charakter indywidualnych spotkań wychowawców z uczniami i rodzicami poszczególnych grup w swoich salach.

zajęć opiekuńczych w dniu 4 września dla Oddziałów Przedszkolnych 8.00-16.00.

4 września  kursuje w godzinach :

Będkowice Kościół- wyjazd o godz. 7.45 z Czajowic Będkowice- Czajowice- wyjazd o godz. 11.00 ( według zgłoszeń )

Msza św. inaugurująca Nowy Rok Szkolny, zostanie odprawiona w dniu rozpoczęcia roku szkolnego w Kościele NMP w Będkowicach o godz. 8.00.

Zebrania rodziców dzieci przyjętych do Oddz. Przedszkolnych, Zerówki i Klasy I

są zaplanowane na poszczególne dni:

Grupa Najmłodsza -30 sierpnia o godz.18.00 (wejście boczne)

Grupa Jeżyków- 29 sierpnia o godzinie 17.00 ( wejście główne)

Grupa Zerówki- 29 sierpnia o godzinie 18.00 (wejście boczne)

Klasa I- 30 sierpnia o godzinie 17.00 (wejście główne ).

Serdecznie zapraszamy.

• Następny tydzień za nami!

Gdy była pogoda - wychodziliśmy na plac zabaw ciesząc się słońcem i świeżym powietrzem, gdy padał deszcz - korzystaliśmy z zasobów naszych sal oraz pomysłów pań. U starszych powstały bajkowe stworki z piankoliny, wielkoformatowe, wakacyjne obrazy na płótnie, zwierzaki cudaki, starodawne zabawki trenujące zręczność i koordynację oko-ręka. Młodsi natomiast bawili się tworząc kolorowe, papierowe lody, wakacyjne statki czy malując kamienie w fantastyczne wzory. Przede wszystkim jednak nie zabrakło czasu na wspólną, beztroską zabawę!

• Za nami kolejny tydzień wakacyjnych zajęć!

Było słonecznie, kolorowo i bardzo twórczo! Najstarsi zbudowali ogromną makietę latarni morskiej z materiałów z recyklingu, zaprojektowali i pomalowali torby i koszulki, stworzyli pomysłowe bransoletki. Młodsi również wykonali kreatywne prace plastyczno- techniczne. Powstały tęczowe chmury, wakacyjne palmy, kwiaty oraz duże wspólne akwarium pełne bajkowych ryb. Oprócz tego korzystaliśmy z pięknej pogody i naszego placu zabaw. Na chodniku powstały kolorowe, kredowe dywany. Do zajęć w upalne dni, wykorzystaliśmy też wodę. Kiedy słońce chowało się za chmury graliśmy w planszówki i tworzyliśmy konstrukcje przestrzenne z klocków. To był tydzień pełen wrażeń! Już czekamy na kolejny

• Za nami 2 tygodnie wakacji...

Uff, ale było gorąco, baśniowo i kolorowo. Poranki spędzaliśmy na placu zabaw, rzucając wodnymi balonami lub tworząc instalacje balonowo- wstążeczkowe. Balony zagościły również jako potwornie kolorowe stwory. W tym tygodniu baśniowa fantastyka nie opuszczała nas nawet na chwilę — powstały papierowe głowy smoka, śmieszne stwory morskie z plastikowych butelek i obrazki z morskich opowieści stworzone z piasku, kamyczków i barwnych ilustracji. Zabawy na magicznej podłodze oraz taneczno-ruchowe ze smokami, stworami i śmiesznymi komarami w roli głównej. Pozostałą część czasu wypełniła nam pasja łącząca wszystkie dzieci do wciąż królujących kart Pokemon. Zapraszamy na fotorelację z naszych wakacji.

• Wakacje w SP Bedkowice

Już pierwsz tydzień za nami upragnionego wakacyjnego wypoczynku.   Upłynął  nam na  łapaniu  dobrej energii i małych  przyjemnościach oraz relaksie w dobrym towarzystwie. Bawiliśmy się i rozwijalìśmy zdolności manulane. Spędzaliśmy  czas na łapaniu magicznych baniek mydlanych w formacie  XXL, tworzeniu równie  magicznych kamieni oraz kubełków ze słodkościami,  powstały kolorowe  rybki spełniające  życzenia i zaczarowane bransoletki. Podczas deszczowej aury przypomnieliśmy sobie przygody Małej Syrenki,  zajadając popcorn.  Tańczyliśmy  Zumbę z balonami i malowaliśmy balonami. Spędziliśmy  też  sporo czasu w naszej wakacyjnej mini wiosce na maxi grach planszowych, podchodach,  rozgrywkach piłki  nożnej,  bieganiu za balonowym stworkiem i budowlach z piasku. Naładowani dobrą  energią  czekamy  na kolejny  tydzień wakacji. Zapraszamy  na  fotorelację.

• Zielona Szkoła - Czarodziejska noc w kopalni.

19 -20 czerwca klasy I,II i III wyjechały na wycieczkę. Pierwszym punktem tej wyprawy były oczekiwane od dawna zabawy w parku linowym. Okazało się, że nasi uczniowie to urodzeni Alpiniści. Następnie udali się do kopalni soli w Wieliczce. Dzieci poznały pracę górników oraz legendy związane z miastem. Na trasie udało się nawet spotkać Skarbnika – ducha kopalni. Następnie ruszyli w dalszą drogę solnymi korytarzami. Odwiedzili kaplicę św. Kingi, podziwiali pomniki z soli. Po emocjonującym zwiedzaniu, czekał na naszych uczniów równie emocjonujący wieczór i noc. Zjedli kolację, a następnie udali się na najniższy poziom kopalni, gdzie czekały na nich sala sypialna oraz sala zabaw. Rano wszyscy przyznali, że 125 metrów pod ziemią śpi się całkiem przyjemnie. Następnego dnia po pysznym śniadaniu, wycieczka ruszyła w dalszą podróż. Czekało na nich prawdziwe szaleństwo w Parku Trampolin GoGamp . Zajęcia w tym miejscu były doskonałą okazją do zabawy, uśmiechu, relaksu i integracji. Kolejnym punktem wycieczki był Park Zwierząt Animal Island. Tu na naszych uczniów czekało mnóstwo atrakcji. Podczas wycieczki dzieci mogły poszerzyć swoją wiedzę, obserwować, nakarmić i poznać bliżej zwierzęta. To były wspaniałe dwa dni pełne niesamowitych wrażeń. Wszyscy będziemy wspominać tą wycieczkę jako jedną z najbardziej udanych!

• Wakacje SP Będkowice

Wspólne poznawanie świata 26.06-28.07.2023. Zapraszamy wszystkie zgłoszone dzieci na zajęcia wakacyjne. Zajęcia dla uczniów z Oddziałów Przedszkolnych i Zerówki  będą obywały się w dniach 26.06 - 28.07.2022 w godzinach od 8.00-15.00. Zajęcia dla uczniów kl I-III będą obywały się w dniach  26.06 - 14.07.2022   w godzinach od 8.00-14.00. Poniżej przedstawiamy harmonogram spotkań dla grupy młodszej i starszej z Oddziału Przedszkolnego oraz Zerówki i kl I-III.

• Wycieczka do sowiarni.

Tuż przed zakończeniem roku szkolnego, tj. 22.06 grupa „Smerfy” oraz „Zerówka” wyruszyła na wycieczkę do malowniczego miejsca położonego w małopolskiej części województwa śląskiego, na zachodnim krańcu dawnej ziemi krakowskiej, w Zagłębiu Dąbrowskim. Znajdowała się tam „Sowiarnia”. Jak nazwa wskazuje mieliśmy przyjemność zobaczyć piękne okazy „Sów” ale także innych zwierząt tj. Kozy oraz Alpaki. Nasze spotkanie, rozpoczęło się od gry terenowej, w której wszystkie dzieci uczestniczyły z wielkim zaangażowaniem. Poszukiwały ukrytych pieczątek, które w dalszej części zadania miały dopasować do odpowiednich rysunków, znajdujących się na wcześniej rozdanych kartach. Towarzyszyło temu wielkie skupienie, śmiech,  ale można było również zaobserwować współpracę między dziećmi. W kolejnej części spotkania odbył się wykład, podczas którego zebraliśmy mnóstwo informacji dotyczących „Sów”. Dzieci miały możliwość trzymania na ręku tych pięknych „Puchaczy”.  Karmiliśmy Alpaki, które z łatwością dzieci mogły pogłaskać, a także obserwowaliśmy Kozy, które skacząc wokół nas budziły pozytywne emocje u dzieci. Znaleźliśmy również czas na odpoczynek i wspólny piknik, podczas którego dzieci wspólnie spożywały posiłki. Szczęśliwi i pełni zachwytu, wróciliśmy do szkoły, wspominając liczne atrakcje.

Zakończenie Roku Szkolnego 2022/2023

​​​​​​W naszej szkole i przedszkolu był to dzień wyjątkowy! Rozpoczęła go msza święta w kościele parafialnym, na której mieliśmy okazję podziękować za miniony rok. Uroczystość w szkole rozpoczęliśmy od przemowy i przywitania pani dyrektor Joanny Dziadur, pani manager Marzeny Bień oraz przewodniczącego Stowarzyszenia Sokolica - pana Jerzego Rosińskiego.

W czasie części oficjalnej rozdane zostały świadectwa z wyróżnieniem, nagrody oraz świadectwa i prezenty dla żegnanej ósmej klasy. Upominki od Urzędu Gminy przekazała również Dyrektor Referatu Zarządzania Oświatą - pani Agnieszka Szklarczyk. Uczniowie kończący edukację, przekazali również sztandar reprezentantom z młodszych klas.

W czasie części artystycznej mieliśmy okazję powspominać ścieżkę edukacyjną ósmej klasy, wspólnie przyjrzeć się jeszcze raz ich wyjątkowym osobowościom, pośmiać się przy odegranych, tematycznych scenkach.

W klasach nastąpiła dalsza część uroczystości - rozdanie pozostałych świadectw oraz pożegnanie z wychowawcami.

Przedszkolaki również wystąpiły z pięknym przedstawianiem. Zerówka pożegnała swoje przedszkole, starszaki młodsze oddziały a maluszki podzieliły się wrażeniami po skończonym pierwszym roku edukacji przedszkolnej. W salach otrzymały dyplomy, upominki i pożegnały się z paniami. Był to dzień pełen słów wdzięczności, gratulacji, wzruszeń oraz dobrych życzeń. Naszym absolwentom życzymy raz jeszcze powodzenia na wszystkich drogach, które wybiorą. Naszym uczniom i rodzicom dziękujemy za wspólnie przeżyty wyjątkowy dzień i życzymy gorących i regenerujących siły wakacji!

Zielona Szkoła Marzeń 2023 - klasy IV-V

Klasy młodsze IV-V udały się między Pieniny a Gorce i spędziły kilka dni przygód – zapraszamy do obejrzenia fotogalerii.
    Był to wspaniały wyjazd pełen atrakcji, spotkania z przyrodą, oraz integracja. Rozpoczeliśmy zieloną przygodę po góralsku w Rabkolandzie. Następnie po udanej zabawie pełnej emocji dotarliśmy do naszej bazy noclegowej Szkolnego ośrodka wypoczynkowego — Olga w Sromowcach Wyżnych w gminie Czorsztyn. Wokół ośrodka mieliśmy do dyspozycji boisko do siatki, kosza, piłki nożnej oraz miejsce do grillowania. Wieczory spędzaliśmy, rozgrywając kolejne mecze piłki nożnej i kosza, piekąc kiełbaski i słodkie pianki na grillu. Wyposażeni w bagaż pełen materiałów plastycznych i gier koncentrowaliśmy się na wspólnym spędzaniu czasu.
    Kolejny dzień zielonej szkoły prowadził szlakiem warowni gotyckich, zwiedziliśmy zamek w Czorsztynie, a następnie przez jezioro Czorsztyńskie przepłynęliśmy statkiem Halny do zamku w Niedzicy. Następnego dnia było bajanie flisackie podczas spływu Dunajcem oraz małe poruszenie na zakrętach górskiej rzeki, a także spacer promenadą Szczawnicką. Tego dnia również, mierzyliśmy się z lękiem wysokości, podczas wjazdu na Palenicę oraz z prędkością na zjeżdżalni grawitacyjnej. Ze Szczawnicą pożegnaliśmy się, relaksując się i podziwiając przyrodnicze zakątki w Dolnym Parku Szczawnickim. Ostatni przystanek naszej zielonej drogi to kompleks basenów termalnych w Bukowinie Tatrzańskiej. Zabawa, relaks, sport, moc uśmiechu i wodnej rozrywki w słońcu. Lekko opaleni i zmęczeni ostatnią przygodom wróciliśmy do Będkowic.

Zielona Szkoła Marzeń – Mazury 2023 - klasy VI – VIII.

W tym roku szkolnym udało się nam zorganizować kolejną Zieloną Szkołę Marzeń dla naszych uczniów. Grupa klas starszych, wybrała się aż na Mazury, by tam zakosztować wyjątkowego klimatu tego regionu Polski. Pierwszą atrakcją był transport samolotem polskich linii lotniczych LOT. Dla niektórych naszych uczniów był to pierwszy przelot. Emocji nie brakowało więc już od samego początku. Zakwaterowani byliśmy w Ośrodku Wypoczynkowym Kalwa, położonym nad malowniczym jeziorem o tej samej nazwie. Pierwszego dnia po kolacji wzięliśmy udział w zajęciach integracyjnych z wykorzystaniem kolorowych sprzętów – wielkich butów, wieloosobowych spodni czy klocków konstrukcyjnych, dzięki którym mieliśmy okazję na nowo zakosztować współpracy. Kolejne dni przynosiły nowe aktywności. W ramach zajęć zorganizowanych wzięliśmy udział w kilku grach terenowych – z czego w jednej po zmroku. Nauczyliśmy się m. in. kodowania i posługiwania kompasem. W czasie innych korzystaliśmy z dostępnych sprzętów i infrastruktury – segwaye, łuki, paintball, ścianka wspinaczkowa. Największy entuzjazm wzbudziły jednak zajęcia wodne – wyprawy kajakami i rowerkami wodnymi po Kalwie oraz możliwość plażowania i kąpieli w jeziorze. Dodatkowe atrakcje dostępne w Ośrodku jak możliwość gry w kręgle czy skorzystania z siłowni – też zostały w pełni wykorzystane przez naszą grupę. Wzięliśmy też udział w ognisku integracyjnym a wolne wieczorne chwile wykorzystywaliśmy na gry w kalambury, państwa- miasta czy karty. Jeden z dni poświęciliśmy w całości na wycieczkę do Wilczego Szańca. Ta wojenna kwatera Adolfa Hitlera, będąca w rzeczywistości leśnym miasteczkiem, wywarła na nas ogromne wrażenie. Tą pouczającą lekcję historii urozmaicił przejazd pojazdem wojskowym oraz drezynami po bardziej odległych strefach Szańca. Cała Zielona Szkoła była niezwykłym czasem pełnym wyzwań i nowych doświadczeń. Nie brakowało beztroskiej zabawy, integracji ale też momentów zdobywania wiedzy i nowych umiejętności. Już czekamy na powtórkę za rok! W tym miejscu chcemy serdecznie podziękować wszystkim lokalnym firmom za wsparcie finansowe, bez którego nie udałoby się przeprowadzić tych przedsięwzięć. Dziękujemy następującym firmom: Gąska sp. z o.o. Gospodarstwo Agroturystyczne Brandysówka Pasieka Dolinki Skład Materiałów Budowlanych Fumiko Zakład Pogrzebowy Kruk Adoz. Wytwórnia Wędlin. Artur Kwiecień Lewiatan Bębło Cukiernia Stochalski, Wielka Wieś Dzięki Wam świat stał się lepszy!

• ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2022/2023.

23 czerwca 2023 – piątek, msza święta w kościele parafialnym w Będkowicach z okazji zakończenia roku szkolnego godz. 8.00,
    Zakończenie roku szkolnego – uroczystość w szkole, klasa I-VIII godz.9.15, zerówka+oddziały przedszkolne godz.11.30

Szanowni Państwo !

Informujemy iż zgodnie z przyjętym Kalendarzem Roku Szkolnego w piątek 9 czerwca nie odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.  W tym dniu będzie realizowany dyżur opiekuńczy. Oddziały przedszkolne pracują bez zmian.  Bus  szkolny  w tym  dniu nie  będzie kursował.

Od poniedziałku 12 czerwca  do piątku 16 czerwca, w związku z wyjazdem starszych klas na Zieloną Szkołę  nastąpi zmiana rozkładu jazdy szkolnego busa.

Wyjazd do szkoły

wtorek, środa czwartek, piątek

Trasa Będkowice - Bębło - Czajowice: godz. 14.15

Wspólnota, zabawa, beztroska czyli Piknik Rodzinny w Będkowicach

Niedziela 4 czerwca była w naszej szkole wyjątkowym dniem. Zaprosiliśmy do wspólnego świętowania Dnia Dziecka, Dnia Mamy oraz Dnia Taty - naszych uczniów, rodziców oraz lokalną społeczność. Honorowymi gośćmi tego dnia byli Wójt Gminy Wielka Wieś – pan Krzysztof Wołos, radny powiatowy – pan Jarosław Raźny, Dyrektor Gminnej Biblioteki Publicznej – pani Joanna Patej oraz ksiądz proboszcz – Andrzej Grodecki. Uroczystość rozpoczęły pani dyrektor Joanna Dziadur oraz pani menager Marzena Bień. Całość poprowadziła pani Olga Orłowska- Warczak. Po przywitaniach oraz przedstawieniu planu Pikniku, rozpoczęto część artystyczną. W pierwszej kolejności wystąpiły przedszkolaki – grupy Jeżyki i Smerfy, które zaprezentowały układ taneczny do piosenki „Bratnie dusze” Dawida Kwiatkowskiego i Cleo, przygotowany przez wychowawców grup – panią Beatę Blitek oraz panią Marię Janus. Uczniowie zerówki zaśpiewali piosenkę „Dla mamy i taty” zespołu Dziecięce Nutki oraz do niej zatańczyli. Występ przygotowany został pod kierunkiem wychowawcy – pani Pauliny Gwóźdź. Następnie publiczność mogła zobaczyć tradycyjny układ taneczny „Polka” w wykonaniu uczniów klasy pierwszej i drugiej z Kółka Muzycznego, prowadzonego przez panią Izabelę Podobińską, z którym nasi uczniowie występowali już na Gminnym Przeglądzie Tanecznym, imienia Józefa Lachnera w Modlnicy. Punktem centralnym występów artystycznych był spektakl komediowy naszych uczniów i nauczycieli pt. „W szkolnej wiosce”. Niejeden talent aktorski został ujawniony. Kolejną częścią był cykl utworów wokalnych z filmów Disneya – przygotowanych z okazji setnej rocznicy powstania tej amerykańskiej wytwórni filmowej. Uczniów przygotowała pani Izabela Podobińska oraz pan Mariusz Wiech. Uczennice klasy pierwszej i drugiej – Karolina Podobińska i Rozalia Białek zaśpiewały piosenkę „Pół kroku stąd” z filmu Wajana. Wiktoria Samitowska i Maria Pałubska z klasy drugiej, przedstawiły inscenizację muzyczną do piosenki „Nowe Dni” z filmu Roszpunka. Laura Banasik, Adrianna Jarocka i Magdalena Szczepaniak z klasy czwartej natomiast, wykonały piosenkę „Wierna, odważna i prawa” z filmu Mulan. Swoim talentem podzielił się również z nami uzdolniony duet rodzinny – naszej uczennicy z zerówki - Celiny Marciniszyn wraz z mamą. Przygotowały ONE piosenkę harcerską „Krajka”. Kolejnym punktem był występ uczennic Igi Dudy i Karoliny Podobińskiej z klasy pierwszej, z piosenką aktorską „Siedzieliśmy na dachu”. W dalszej kolejności wystąpili uczniowie, których do muzycznych występów przygotował również pan Mariusz Wiech. Uczennica klasy IV – Kamila Rajca, wykonała utwór Sylwii Przybysz „Czas”. Jakub Główczyński z klasy VII, wystąpił z piosenką Dawida Kwiatkowskiego „Bez Ciebie”. Anna Masiak i Milena Rusek zaśpiewały piosenkę Green Bandit. Jakub Lorenc z klasy IV wystąpił w utworem „Piękne życie”. Klamrą spinającą występy naszych młodych – zdolnych był występ uczniów klasy pierwszej, drugiej i trzeciej, którzy przygotowali piosenkę „Drodzy Rodzice”, pod kierunkiem pani Izabeli Podobińskiej. Nasi uczniowie pokazali prawdziwą muzyczną pasję! Kolejnym punktem programu był wytęp zespołu Będkowianki. Wykonał on tradycyjny utwór - „Wiła wianki” oraz swoją nową piosenkę - „Będkowska Sokolica”. Tekst do „Będkowskiej Sokolicy” napisali członkowie zespołu a muzykę skomponował pan Mariusz Wiech. Po części artystycznej najmłodsi mogli wziąć udział w specjalnie dla nich przygotowanym MINI Disco a dla starszych odbył się Festiwal Kolorów – w powietrzu zakurzyło się od barwnych proszków. W międzyczasie dla dzieci udostępniono dmuchane zamki, trampoliny, stoisko do malowania twarzy i kolorowych tatuaży. Ogromnym powodzeniem cieszył się kącik plastyczny – powstały niezwykłe kolorowe graffiti oraz sportowy. Dla wszystkich przygotowano również orzeźwiające lemoniady, pyszne gofry, watę cukrową, popcorn oraz kiełbaski z grilla. Piknik urozmaicili również strażacy z OSP w Będkowicach, którzy zaprosili do zabawy rodziców wraz z dziećmi, pokazali swój sprzęt oraz przeprowadzili pouczające pokazy. Wszystkim obecnym dzieciom, rozdano również kolorowe balony z helem. Był to niezwykły dzień pełen wspólnej, beztroskiej i radosnej zabawy. Jest nam niezmiernie miło, że mogliśmy go przygotować dla naszych uczniów i rodziców. Bardzo serdecznie dziękujemy też Wszystkim, którzy przyczynili się do tak wspaniałego przebiegu tego święta. Mamy nadzieję, że powtórka za rok!

• Niezapomniany Dzień Dziecka klasy I.

W dniu 1 czerwca klasa pierwsza wybrała się do Krakowa do Państwowej Szkoły Muzycznej II st. im. Wł. Żeleńskiego na spektakl muzyczny pt. ,, Przygody muchy Matyldy". Dzieci miały okazję zobaczyć bajkę muzyczno-logopedyczną, utrzymaną w konwencji barwnej opowieści o wydarzeniach z owadziego świata. Tytułowa, wyjątkowa mucha- Matylda, podróżuje przez Polskę i świat, przeżywa ciekawe przygody, ratuje przyjaciół z opresji, pomaga innym, potrzebującym pomocy, a nawet zaprasza dzieci do kina. 45- minutowy spektakl pełen był muzyki, tańców, piosenek, zagadek, sprawił wszystkim dzieciom wiele radości. Udział w spektaklu wzięły udział uczennice Wydziału Rytmiki PSM II st. w Krakowie. Dzięki życzliwości StenArt uczniowie z naszej szkoły mogli wziąść udział w tym niezwykłym wydarzeniu. Kolejnym atrakcyjnym etapem wycieczki była wizyta w McDonald's oraz spacer po rynku. To był wspaniały i niezapomniany Dzień Dziecka, pełen atrakcji.

Piknik Rodzinny w Będkowicach

Szkoła Podstawowa w Będkowicach,  Przy współpracy: GOKiS, OSP w Będkowicach, Gmina Wielka Wieś zaprasza

4 czerwca – niedziela  w godz. 13.00-17.00, na Boisko Sportowe przy Szkole Podstawowej w Będkowicach

na Piknik Rodzinny

W programie:

• Występy artystyczne dzieci  oaz nauczycieli ze Szkoły Podstawowej w Będkowicach
    • Pokazy wokalne i taneczne
    • Konkursy rekreacyjne dla dzieci i dorosłych
    • Atrakcje dla dzieci:  Dmuchany Plac zabaw -Zjeżdżalnie, dmuchany zamek
    • Zabawy z animatorami-  malowanie buziek, tatuaże ,zabawy sportowe
    • Zajęcia plastyczno-sensoryczne
    • Pokazy OSP w Będkowicach
    • Występy wokalne Młodzieżowego   Zespołu Muzycznego z Będkowic
    • Występy Zespołu Będkowianie
    • Mini disco dla dzieci

Szanowni Państwo !

Informujemy iż zgodnie z przyjętym Kalendarzem Roku Szkolnego od poniedziałku 22 maja do piątku 26 maja w klasach I-VIII nie odbywają się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze.  W dniach 22 poniedziałek oraz  26 piątek dla klas I-IV będzie realizowany dyżur opiekuńczy. W dniach 23-26 maja będzie przeprowadzony Egzamin Ósmoklasisty. Oddziały przedszkolne pracują przez cały tydzień bez zmian.  Bus  szkolny  w tych dniach będzie kursował w następujących godzinach:

Wyjazd do szkoły poniedziałek ,wtorek, środa, piątek